Café Provianten hos GoBoat

Ny Café på Havnepromenaden - GoBoat udvider med Provianten

Pressemeddelelse

GoBoat i Odense har lige haft ét års jubilæum i Odense med hyggelige sejloplevelser. Nu udvides konceptet med en café, hvor man kan nyde kolde fadøl, vin, kaffe, snacks og is, mens man hygger over et brætspil eller blot sidder med gode venner med udsigt over vandet. Med BoatHouse er der plads til siddende gæster ude og inde - uanset om man skal sejle eller ej.

GoBoat har netop haft 1 års fødselsdag i Odense og åbner i den sammenhæng café-konceptet; BoatHouse. Med plads til siddende gæster indenfor og udenfor er der fin mulighed for hyggelige stunder med smuk udsigt til vandet.

Liv til Odense Havn

En gåtur langs Promenaden i Odense Havn har længe betydet en fredelig tur med vand på den ene side og lejlighedskomplekser på den anden. Odense Kommune har i de senere år lagt større fokus på at gøre havneområdet til et mere attraktivt område at opholde sig i. Som et led i denne plan, er GoBoat kommet til byen med deres eldrevne både. Nu har GoBoat udover de 8 både, man kan sejle i, åbnet op for BoatHouse, som også er med til at tiltrække liv. Tanken med GoBoat BoatHouse er at skabe et sted, hvor besøgende både har lyst til at opholde sig før og efter deres sejltur med GoBoat. Men sejlturen er ikke et krav for at nyde de hyggelige omgivelser i BoatHouse. Alle odenseanere kan blot se forbi til en kold fadøl, et glas vin og måske spille et spil indenfor eller udenfor på Promenaden.

“Odense Havn er smuk og hyggelig at sejle i. Og på samme måde er Promenaden perfekt til at nyde en gåtur. Nu er det så muligt i GoBoat BoatHouse at nyde drikkevarer, snacks og is. Man kan sidde inde og ude og nyde havnen på en ny måde. Med udsigt til vandet er BoatHouse det oplagte sted at opholde sig om sommeren. Vi inviterer i hvert fald alle odenseanere forbi BoatHouse, hvor vores crew af lokale odenseanere vil gøre deres bedste for at gøre det til en hyggelig oplevelse at være i og ved Odense Havn,” udtaler adm. direktør i GoBoat, Anders Ekelund Mørck.

GoBoat i Odense har otte både liggende ved Tysklandkaj 3, hvorfra odenseanere og besøgende kan tage på hyggelige sejlture med venner og familie. Man checker ind i BoatHouse, som nu er åbnet som café med varme og kolde drikkevarer. Åbningstiderne for GoBoat og BoatHouse er over sommeren også forlænget. De er nu 10:30 - 21:00 alle dage. Tjek hjemmesiden for flere informationer. Læs mere om GoBoat Odense på https://goboatodense.dk/

Om Goboat

Siden 2014 har oplevelsesvirksomheden GoBoat sendt gæster på vandet, både nationalt og internationalt. Kernen er udlejning af mindre solcelledrevne picnicbåde, der er grønne og bæredygtige, og hvor livsstil, kvalitetstid og dansk design er vigtige nøgleord. GoBoat er dog mere end blot en udlejningsservice. GoBoat skaber unikke helhedsoplevelser og uforglemmelige minder i trygge og komfortable rammer med et højt serviceniveau i fokus. Med en mission om at gøre vandet mere tilgængeligt for alle, er ambitionerne for den danske oplevelsesvirksomhed store, og ønsket om at sprede den maritime livsstil fortsætter.

Find billeder og dronevideo i høj opløsning.